Ce cadou mi-am facut de ziua mea

Un bilet pentru un tren de mare viteza. A fost de trei ori mai scump decat cel normal, dar si durata calatoriei de trei ori mai scurta. Iar ca bonus, am vazut si gara din Milano. Este construita pe vremea lui Mussolini, de un gust sobru, impresioneaza prin cat de impunatoare este. 

A fost un cadou neasteptat, la care nu m-as fi gandit niciodata daca nu eram constransa de lipsa timpului. Dupa aceea mi-am dat seama ce cadou minunat mi-am facut, l-am savurat din plin si l-am simtit, cu adevarat, ca pe un gest de tandrete fata de mine insami. Si am meditat la cat de important este sa iti faci cadouri tie insati si, mai ales, sa stii de ce anume are nevoie sufletul tau. Cadoul despre care va vorbesc il consider, de aceea, un dar pentru suflet. Un rasfat.
Ce cadou mi-am facut de ziua mea Ce cadou mi-am facut de ziua mea Reviewed by Floarea soarelui on joi, august 25, 2011 Rating: 5

Niciun comentariu